Egyre többen választják a DrSÉF-et

Az utóbbi időszakban voltak diétás ételt szállító cégek, amelyek megszűntek, mások jelentősen veszítettek a népszerűségükből. Viszont a DrSÉF-et hétről hétre egyre többen választják,
-azok, akik magas minőségű, ellenőrzött, biztosan allergénmentes és finom ételeket szeretnének enni.

Köszönjük a bizalmat!

Rendeljen itt!

Gluténmentes búzakeményítő nélkül készített kenyér

Bővítettük választékunkat.

Az eddig népszerű Séf Bucik és Séf Kenyér mellett mostantól Séf Ropogós Kenyeret is készítünk.

A Séf Ropogós Kenyér legfontosabb tulajdonságai:

a. Nem tartalmaz gluténmentes búzakeményítőt sem
b. Gluténmentes, tejfehérje mentes, laktózmentes és tojásmentes
c. 0,4 kg-os

RSK_530

Zöldben az NGF menük

Akik nátrium-glutamát menteset szeretnének rendelni, azoknak ajánljuk a NM NGF menüt, és GyM NGF menüt.  (Natrium Glutamat Free = NGF = nátrium-glutamát mentes)

Az NM NGF menüket felnőtteknek ajánljuk.  Természetesen ugyan úgy, mint az étlapon található összes ételünk, ezek is egyszerre mentesek mind gluténtől, mind tejtől és tojástól, és laktózmentesek is, ugyanakkor az NM NGF nem tartalmaz nátrium-glutamátot sem.
NMNGF_530

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A GyM NGF menüket – a gyermek adagmennyiség miatt-, gyermekek számára ajánljuk. Természetesen ugyan úgy, mint az étlapon található összes ételünk, ezek is egyszerre mentesek mind gluténtől, mind tejtől és tojástól, és laktózmentesek is, ugyanakkor a GyM NGF nem tartalmaz nátrium-glutamátot sem.
GyMNGF_530

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt rendeljen étlapunkról: DrSÉF ÉTLAP

 

Kínai vendéglő szindróma

Kínai vendéglő szindróma és a nátrium-glutamát
kinai_dragon
Egyes állítások szerint a nátrium-glutamát lehet felelős az arra érzékenyeknél egyfajta szindrómáért, ez az un. kínai vendélő szindróma. A kínai vendéglő szindrómaként elhíresült kórkép egyfajta táplálékintolerancia (tehát táplálékérzékenység, nem immunközvetített reakció, nem táplálékallergia!) jellemzője, hogy az arra érzékenyeknél röviddel a táplálék elfogyasztása után zsibbadás, kipirulás, mellkasi szorító érzés, fej- és nyakfájás, gyengeség  jelentkezik, amelyek különösebb kezelés nélkül rövid időn belül enyhülnek.

A nátrium-glutamát

A nátrium-glutamátról

A nátrium-glutamát ízfokozó táplálékkiegészítő (más néven MSG, mononátrium-glutamát vagy E621).
NAGLU

 

 

 

 

 

 

 

A nátrium-glutamátot nagy mennyiségben, általában keményítőből, cukornádból, cukorrépából vagy melaszból, erjesztés útján állítják.

Rendkívül széles körben alkalmazott ízfokozó. Legnagyobb mennyiségben hústartalmú vagy húsízű élelmiszerekben fordulhat elő, de más ízek kiemelésére, erősítésére is alkalmazzák. Előfordulhat leveskockákban, salátákban, felvágottakban, pácolt húsokban, chipsekben, fűszerkeverékekben.

Számos forrás mellékhatásokról számol be (például az arra érzékenyeknél nyaki és hátfájást, gyengeséget, fejfájást, szapora szívdobogást okozhat, valamint némely forrás az egyik legveszélyesebb adalékanyagként említi), ugyanakkor az itt hivatkozott tudományos vizsgálatok nem mutattak semmiféle káros mellékhatást.

Minden esetre 12 hetesnél fiatalabb csecsemők esetében fogyasztása nem ajánlott. Napi maximum beviteli mennyisége nincs meghatározva.

Forrás: WIKIPÉDIA

Augusztus 21-től tudja leadni rendeléseit a szünet utánra

A szünet 2 héten át tart: 33. és 34. héten

A szünet előtti utolsó szállítási nap: 2017. augusztus 11. (péntek)

A szünet utáni első szállítási nap: 2017. augusztus 28. (hétfő)

Mikortól adhatja le rendeléseit a szünet utánra?

A szünet utáni hétre (35. hétre), augusztus 21-től  tudja leadni rendeléseit honlapunkon.
rendeles_leadasa

DrSÉF nyári szünet – jegyezze meg a dátumokat!

Augusztus 14-től 27-ig

A szünet 2 héten át tart: 33. és 34. héten

A leállás előtti utolsó szállítási nap: 2017. augusztus 11. (péntek)

A szünet utáni első szállítási nap: 2017. augusztus 28. (hétfő)

Mikortól adhatja le rendeléseit a szünet utánra?

A szünet utáni hétre (35. hétre) az előző hét hétfőtől, augusztus 21-től tudja leadni rendeléseit honlapunkon.

Üdvözlettel:

Dr. Utassy Gábor
ügyvezető

takarito_szett_kocsival_7754_LRG

A tudás alapú OKOSTÁNYÉR

Okost-2_cr
Top 10 OKOSTÁNYÉR® tipp
  

1. Együnk minden főétkezéshez piros, narancs és sötétzöld színű zöldségfélét, például sárgarépát, paradicsomot vagy brokkolit, változatos formában: nyersen, főve, párolva, zöldséglének, salátának vagy szendvicskrémnek elkészítve.

2. Tízóraira, uzsonnára, desszertként kiváló választás a gyümölcs.

3. Heti 2-3 alkalommal elropogtathatunk 1-1 kis maréknyi nem sózott olajos magvat, például mandulát, diót, tökmagot. Remekül kiegészítheti a tízórait vagy uzsonnát.

4. Naponta egyszer együnk teljes értékű gabonafélét, például kenyér, péksütemény, müzli, levesbetét vagy köret formájában. 

5. Minden nap szerepeljen az étrendünkben tej vagy tejtermék! A tejtermékek, pl. sajtok, joghurtok, tejföl közül zsírtartalmuk alapján válasszunk. Kerüljön nagyobb hangsúly a sovány alternatívákra, pl. Óvári vagy Tolnai sovány sajt, 12%-os tejföl. 

6. Hetente legalább egyszer kerüljön az asztalunkra tengeri hal, de jó választás a busa, a pisztráng és a kecsege is.

7. Igyunk meg naponta 8 pohár (2-2,5 dl/pohár) folyadékot. Ebből legalább 5 pohár ivóvíz legyen.

8. Vásárláskor olvassuk el az élelmiszerek címkéjét! Hasonlítsuk össze a termékek zsír-, só- és cukortartalmát. Helyezzünk nagyobb hangsúlyt az alacsonyabb értékekkel rendelkező termékekre! 

9. Hetente legfeljebb kétszer fogyasszunk desszertet, édességet! Törekedjünk a felhasznált
cukormennyiség csökkentésére!

10. Csak alkalmanként csemegézzünk a nagy zsírtartalmú fogásokból, élelmiszerekből, mint például a kolbászok, szalámifélék, tejszínes mártások és desszertek, majonéz. 

Forrás: TÁPLÁLKOZÁSI AKADÉMIA HÍRLEVÉL 9. ÉVFOLYAM, 5. SZÁM – 2016. MÁJUS