Étkezzen együtt szeretteivel!

 

Gluténmentes, laktózmentes, tejmentes, tojásmentes étel házhoz szállítás Budapesten és környékén.

Lisztérzékenyeknek, laktózérzékenyeknek, tejallergiásoknak, tojásallergiásoknak és családtagjaiknak.

Tudta hogy ...?

Megbízhat bennünk,
mert nálunk kizárólag
gluténmentes, tejmentes,
laktózmentes és tojásmentes
ételt talál méltányos áron.

Rendelés

I. RENDELÉS

1. A rendelés általános feltételei:


Rendelését a nap 24 órájában, a rendelési határidők figyelembe vételével bármikor leadhatja weboldalunkon. A megrendelőink érdekében csak a weboldalon keresztül lehet rendelést leadni és módosítani. Azért van így, mert ezzel meg tudjuk előzni a félreértéseket. Minden rendeléssel kapcsolatos aktivitás pontosan visszakereshető, minden állítás leellenőrizhető.

A rendeléshez regisztráció szükséges. A regisztráció során kérjük, adja meg elérhetőségi adatait és a szállítási címet, valamint a „Egyéb, futárt segítő információ” rovatba minden olyan információt, amire kiszállító kollégánknak szüksége lehet (pl. az épület vagy cég nevét, ha munkahelyre rendel, ha speciális megközelítése van a helynek, akkor az ehhez kapcsolódó információt, hogy kiszállítónk minél könnyebben megtalálhassa Önt).


2. Rendelési határidők:


Honlapunk az alábbi határidőkkel fogadja el rendeléseit, illetve azok esetleges lemondását, módosítását:

  • hétfőre vonatkozó rendelést az azt megelőző szombat déli 12 óráig,
  • keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelését az azt megelőző nap reggel 10 óráig,
  • szombatra vonatkozó rendelését az azt megelőző csütörtök reggel 10 óráig, mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek.

Természetesen nem kell naponta leadnia a rendelésit, és nem kötelező a hét minden munkanapjára rendelnie. Legegyszerűbb azonban, ha szombat délig leadja a következő hétre vonatkozó összes rendelését. Ha később módosítani szeretne, a honlapunkon keresztül könnyen megteheti.


3. A rendelés lépései


Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a szállítási cím, ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak a szállítási területünkre eső címekre tudjuk vállalni a kiszállítást. Az aktuális szállítási területünkről a „Szállítás” menüpontban tájékozódhat.

1. Jelentkezzen be weboldalunkra a felhasználónevével és jelszavával!

2. Válassza ki a szállítási címet, ahová a rendelést szeretné kiszállíttatni! Több szállítási címet is megadhat, mindig az 1. szállítási cím az alapértelmezett. (A szállítási címek módosításait az "Adatmódosítás"-nál teheti meg.)

3. Válassza ki a megfelelő hetet!


4. Válassza ki az rendelni kívánt ételeket az adott napokra és a nyilak segítségével adja meg azok mennyiségét!
A kis ikonokra  Dr_sef_ico_text_osszetetel  Dr_sef_ico_text_tapanyag  kattintva  még a rendelés előtt tájékozódhat az egyes ételek pontos összetevőiről és tápanyagértékeiről.

5. Amennyiben meghatározta a rendelni kívánt ételeket, az étlap alján láthatja az ételek árának, és az esetleges szállítási költségeknek az összesítését. (Az árak bruttó árak.)
Válassza ki a hétre vonatkozó fizetési módot, majd kattintson a „Tovább” gombra!

6. Az új felületen már csak az Ön által kiválasztott ételeket látja, ezen kívül a szállítási címet, a fizetési módot és a rendelés végösszegét a kiszállítási költséggel együtt.

7.  Olvassa el és fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF): Kattintson az "Elfogadom az általános szerződési feltételeket" felirat előtt lévő fehér négyzetbe!

8.  Kattintson az „Rendelés elküldése” gombra!


Ezután a rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a rendeléseiről az Ön által megadott e-mail címre.

A Spamszűrők miatt a "Levélszemét"-be kerülhet a rendeléséről küldött visszaigazolásunk! Kérjük, ha a rendelés leadása után néhány percen belül nem kapja meg levelünket, ellenőrizze a "Levélszemét" mappát, és ha Spam-be (Levélszemétbe) került, nyomjon rá a "Nem Spam" ("Nem levélszemét") gombra! Köszönjük!
Ha véletlenül kétszer adta le ugyanazt a rendelést, akkor sem kell tartania attól, hogy duplán szállítunk, mert mindegyik később leadott rendelése felülírja a korábbit. Mi csak a legutolsó rendelését látjuk, aszerint szállítunk.
 
4. Rendelések módosítása:  plusz rendelés leadása, lemondás



A rendelés módosítás általános szabályai:

Rendelését a nap 24 órájában -a rendelési határidők figyelembevételével-, bármikor módosíthatja weboldalunkon.

A rendelés módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt rendelésmódosítást nem áll módunkban elfogadni. 

A rendelések módosításának határideje megegyezik a rendelési határidőkével!



Ha szeretné lemondani, vagy módosítani már leadott rendelését, akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:

  1. Jelentkezzen be honlapunkra felhasználónevével és jelszavával!

  2. Válassza ki a szállítási címet!

  3. Válassza ki a megfelelő hetet! A korábban leadott rendelései láthatóak.

  4. A módosításhoz (hozzárendeléshez, lemondáshoz) kattintson a "Rendelés módosítása" gombra!

  5. A megjelenő, teljes étlapon egyszerűen módosítsa a megrendelni kívánt tételek mennyiségét! Ha lemondani szeretné, akkor nulla értéket adjon meg!

  6. Adja le újra rendelését: "Tovább gomb", majd Kattintson az "Elfogadom az általános szerződési feltételeket" felirat előtt lévő fehér négyzetbe, majd a "Rendelés elküldése" gombra.

  7. Visszaigazoló emailt kap rendelése módosításáról.
 Amikor Ön módosítja a rendelését (hozzárendel a korábban leadottakhoz vagy lemondja a már leadottakat), a határidők előtti rendelések már nem módosulnak!

5. Szállítási cím módosítása



1. A szállítási cím módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt szállítási címmódosítást nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.

2. A szállítási cím módosításának határideje megegyezik a rendelések módosításának határidejével:

  • hétfőre vonatkozó rendelési címét az azt megelőző szombat déli 12 óráig,
  • keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelési címeket az azt megelőző nap reggel 10 óráig,
  • szombatra vonatkozó rendelési címet az azt megelőző csütörtök reggel 10 óráig, mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek.

A határidőn túli címmódosítási kéréseket nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.

3. Regisztrációkor több szállítási címet is megadhat.

4. Amennyiben Ön a regisztrációjakor csak egy szállítási címet adott meg, lehetősége van a későbbiekben másikat (akár többet is) megadnia az "Adatmódosítás"-nál.

5. Rendeléskor -több szállítási címnél-, válassza ki a kívánt címet!

6. Amennyiben Ön leadta szokásos rendelését, de pl. hétközben szeretné egy másik szállítási címére kérni azt, az alábbiak szerint járjon el:
a. Törölje ki a korábban leadott és az új szállítási címre szánt rendeléseit!
b. Adja le rendeléseit az új szállítási címére!



II. FIZETÉS

1. A fizetés általános feltételei:


1. A rendeléseket heti rendszerességgel, előre, legkésőbb az adott hét első szállítási napjáig szükséges kifizetni.

2. Az aktuális heti rendelését kifizetheti az első szállítási napon KÉSZPÉNZZEL (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) a szállító munkatársunknak. Ezen kívül lehetősége van UTALÁSSAL is fizetni (ide tartozik a SZÉP Kártyás fizetés is). Az átutalt összegnek (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) meg kell érkeznie a számlánkra legkésőbb a hét első szállítási napjára. 

3. Regisztrációkor, illetve a rendelésekor Önnek meg kell adnia, hogy melyik fizetési módot választja. Egy héten belül, egy szállítási címre csak egy féle fizetés mód lehetséges! Egy héten belül a fizetési mód a rendelés leadása után nem módosítható.

4. Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az alapértelmezett szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.

5. Számla másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A számlamásolat díja 500 Ft/számla.

6. OTP Széchenyi Pihenőkártya elfogadóhely is vagyunk, az OTP SZÉP kártya portálon keresztül élhet a lehetőséggel.
Amennyiben MKB SZÉP kártyával szeretne fizetni, akkor kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon a 06-30-5910505-ös számon (h-p: 7-től 14 óráig)!

7. DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.

8. A DrSÉF Kft. kijelenti, hogy a megrendelőinek elektronikus számlát küld, a megrendelő regisztrációjakor megadott e-mail címére (kivéve a készpénzes és nem ÁFA-s számlát kérő megrendeléseket, ilyenkor a megrendelők Nyugtát kapnak). Megrendelő elfogadja a DrSÉF Kft. elektronikus számlázási gyakorlatát.

9. Átutaláshoz szükséges információk:

DRSÉF Kft.
OTP 11715007-20477062-00000000
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!

10. Ügyfeleink a nap 24 órájában bármikor módosíthatják rendeléseiket (adagok, ételféleségek és szállítási címek), a határidők betartásával. A kiegyenlítések feldolgozását folyamatosan végezzük. Előfordulhat, hogy a kifizetés és a feldolgozás közötti átmeneti időben az aktuális egyenleg még nem a megfelelő állapotot mutatja.


2. Fizetési határidők:


1. Készpénzes fizetések határideje a hét első szállítási napja. Megrendelő vállalja, hogy a hét első szállítási napján kifizeti a szállító munkatársunknak a hétre vonatkozó összes rendeléseinek díját (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).

Amennyiben a megrendelő nem tudja biztosítani a készpénzes fizetés feltételeit az első szállítási napon, a megrendelő kötelessége a tartozás kiegyenlítése érdekében felvenni a kapcsolatot a DrSÉF Kft-vel. KAPCSOLAT

DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.

Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az alapértelmezett szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.



2. Átutalásos fizetések határideje legkésőbb a hét első szállítási napjáig. Megrendelő vállalja, hogy legkésőbb az adott hét első szállítási napján megérkezik a DrSÉF Kft. számlájára az adott hétre vonatkozó összes rendelés ellenértéke (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).

Átutaláshoz szükséges információk:

DRSÉF Kft.
OTP 11715007-20477062-00000000
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!


DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.