![]() |
Gluténmentes, laktózmentes, tejmentes, tojásmentes étel házhoz szállítás Budapesten és környékén. |
Tudta hogy ...?
Megbízhat bennünk,
|
Rendelését a nap 24 órájában, a rendelési határidők figyelembe vételével bármikor leadhatja weboldalunkon. A megrendelőink érdekében csak a weboldalon keresztül lehet rendelést leadni és módosítani. Azért van így, mert ezzel meg tudjuk előzni a félreértéseket. Minden rendeléssel kapcsolatos aktivitás pontosan visszakereshető, minden állítás leellenőrizhető.
A rendeléshez regisztráció szükséges. A regisztráció során kérjük, adja meg elérhetőségi adatait és a szállítási címet, valamint a „Egyéb, futárt segítő információ” rovatba minden olyan információt, amire kiszállító kollégánknak szüksége lehet (pl. az épület vagy cég nevét, ha munkahelyre rendel, ha speciális megközelítése van a helynek, akkor az ehhez kapcsolódó információt, hogy kiszállítónk minél könnyebben megtalálhassa Önt).
Honlapunk az alábbi határidőkkel fogadja el rendeléseit, illetve azok esetleges lemondását, módosítását:
Természetesen nem kell naponta leadnia a rendelésit, és nem kötelező a hét minden munkanapjára rendelnie. Legegyszerűbb azonban, ha szombat délig leadja a következő hétre vonatkozó összes rendelését. Ha később módosítani szeretne, a honlapunkon keresztül könnyen megteheti.
Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a szállítási cím, ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak a szállítási területünkre eső címekre tudjuk vállalni a kiszállítást. Az aktuális szállítási területünkről a „Szállítás” menüpontban tájékozódhat.
1. Jelentkezzen be weboldalunkra a felhasználónevével és jelszavával!
2. Válassza ki a szállítási címet, ahová a rendelést szeretné kiszállíttatni! Több szállítási címet is megadhat, mindig az 1. szállítási cím az alapértelmezett. (A szállítási címek módosításait az "Adatmódosítás"-nál teheti meg.)
3. Válassza ki a megfelelő hetet!
4. Válassza ki az rendelni kívánt ételeket az adott napokra és A KIS SZÜRKE HÁROMSZÖGEKRE KATTINTVA (az adagszámtól balra találhatóak, felfelé és lefelé mutatnak) adja meg azok mennyiségét!
A kis ikonokra
kattintva még a rendelés előtt tájékozódhat az egyes ételek pontos összetevőiről és tápanyagértékeiről.
5. Amennyiben meghatározta a rendelni kívánt ételeket, az étlap alján láthatja az ételek árának, és az esetleges szállítási költségeknek az összesítését. (Az árak bruttó árak.)
Válassza ki a hétre vonatkozó fizetési módot, majd kattintson a „Tovább” gombra!
6. Az új felületen már csak az Ön által kiválasztott ételeket látja, ezen kívül a szállítási címet, a fizetési módot és a rendelés végösszegét a kiszállítási költséggel együtt.
7. Olvassa el és fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF): Kattintson az "Elfogadom az általános szerződési feltételeket" felirat előtt lévő fehér négyzetbe!
8. Kattintson az „Rendelés elküldése” gombra!
Ezután a rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a rendeléseiről az Ön által megadott e-mail címre.
A rendelés módosítás általános szabályai:
Rendelését a nap 24 órájában -a rendelési határidők figyelembevételével-, bármikor módosíthatja weboldalunkon.
A rendelés módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt rendelésmódosítást nem áll módunkban elfogadni.
A rendelések módosításának határideje megegyezik a rendelési határidőkével!
Ha szeretné lemondani, vagy módosítani már leadott rendelését, akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:
1. A szállítási cím módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt szállítási címmódosítást nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.
2. A szállítási cím módosításának határideje megegyezik a rendelések módosításának határidejével:
A határidőn túli címmódosítási kéréseket nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.
3. Regisztrációkor több szállítási címet is megadhat.
4. Amennyiben Ön a regisztrációjakor csak egy szállítási címet adott meg, lehetősége van a későbbiekben másikat (akár többet is) megadnia az "Adatmódosítás"-nál.
5. Rendeléskor -több szállítási címnél-, válassza ki a kívánt címet!
6. Amennyiben Ön leadta szokásos rendelését, de pl. hétközben szeretné egy másik szállítási címére kérni azt, az alábbiak szerint járjon el:
a. Törölje ki a korábban leadott és az új szállítási címre szánt rendeléseit!
b. Adja le rendeléseit az új szállítási címére!
1. A rendeléseket heti rendszerességgel, előre, legkésőbb az adott hét első szállítási napjáig szükséges kifizetni.
2. Az aktuális heti rendelését kifizetheti az első szállítási napon KÉSZPÉNZZEL (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) a szállító munkatársunknak. Ezen kívül lehetősége van UTALÁSSAL is fizetni (ide tartozik a SZÉP Kártyás fizetés is). Az átutalt összegnek (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) meg kell érkeznie a számlánkra legkésőbb a hét első szállítási napjára.
3. Regisztrációkor, illetve a rendelésekor Önnek meg kell adnia, hogy melyik fizetési módot választja. Egy héten belül, egy szállítási címre csak egy féle fizetés mód lehetséges! Egy héten belül a fizetési mód a rendelés leadása után nem módosítható.
4. Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az alapértelmezett szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.
5. Számla másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A számlamásolat díja 500 Ft/számla.
6. OTP Széchenyi Pihenőkártya elfogadóhely is vagyunk, az OTP SZÉP kártya portálon keresztül élhet a lehetőséggel. Kattintson az OTP SZÉP kártya linkre és az Elfogadóhely neve-hez a DrSÉF -et írja be!
Amennyiben MKB SZÉP kártyával szeretne fizetni, akkor kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon a 06-30-5910505-ös számon (h-p: 7-től 14 óráig)!
7. DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.
8. A DrSÉF Kft. kijelenti, hogy a megrendelőinek elektronikus számlát küld, a megrendelő regisztrációjakor megadott e-mail címére (kivéve a készpénzes és nem ÁFA-s számlát kérő megrendeléseket, ilyenkor a megrendelők Nyugtát kapnak). Megrendelő elfogadja a DrSÉF Kft. elektronikus számlázási gyakorlatát.
9. Átutaláshoz szükséges információk:
10. Ügyfeleink a nap 24 órájában bármikor módosíthatják rendeléseiket (adagok, ételféleségek és szállítási címek), a határidők betartásával. A kiegyenlítések feldolgozását folyamatosan végezzük. Előfordulhat, hogy a kifizetés és a feldolgozás közötti átmeneti időben az aktuális egyenleg még nem a megfelelő állapotot mutatja.
1. Készpénzes fizetések határideje a hét első szállítási napja. Megrendelő vállalja, hogy a hét első szállítási napján kifizeti a szállító munkatársunknak a hétre vonatkozó összes rendeléseinek díját (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).
DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.
Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az alapértelmezett szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.
2. Átutalásos fizetések határideje legkésőbb a hét első szállítási napjáig. Megrendelő vállalja, hogy legkésőbb az adott hét első szállítási napján megérkezik a DrSÉF Kft. számlájára az adott hétre vonatkozó összes rendelés ellenértéke (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).
Átutaláshoz szükséges információk:
DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.