Slider kép 1

Gluténmentes, tejmentes, cukormentes, laktózmentes, tojásmentes

ÉTEL HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS BUDAPESTEN ÉS KÖRNYÉKÉN!

Gluténérzékeny, tejallergiás, laktózérzékeny,
tojásallergiás, biztonsan allergénmentes ételt keresőknek

 

Szállítási területek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)


I. Általános információk


Az alábbi dokumentum a DrSÉF Kft. webáruházában történő vásárlás feltételeit tartalmazza. Ön a megrendelésekor az alábbi szerződést fogadja el, ezért a weboldal böngészése- és használata előtt kérjük, figyelmesen olvassa el!

A Szolgáltató neve: DRSÉF Kft.


Székhelye és postai címe:1151 Budapest, Kert köz 14.


Cégjegyzékszáma: 01-09-199485


Adószáma: 25096389-2-42


E-mail címe: info@drsef.hu


Weboldal címe: www.drsef.hu, www.etelallergiasoknak.hu


Telefonos ügyfélszolgálat: 06-30-5-91-05-05  (munkanapokon hétfőtől péntekig 8-tól 16 óráig)


Tárhely szolgáltató neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság


Tárhely szolgáltató székhelye: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. emelet 241.

Adatkezelés nyilvántartási száma: a NAIH-81614/2014.  és NAIH-103165/2016.




II. A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre


A weboldal készételeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.


A termékek csak a weboldal szoftverén keresztül rendelhetők és házhoz szállítással vehetők át. Az étlapon, az egyes ételek neveinél feltüntetett árak bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák. A házhoz szállítás költségét az egyes ételek neveinél feltüntetett árak nem tartalmazzák.


 


III. Regisztráció


Ételrendelés kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció csupán néhány percet vesz igénybe. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

Az Ön regisztrációja nem veszti érvényét, akkor sem, ha huzamosabb ideig nem lép be vele a rendszerbe. Ha elfelejtette jelszavát, akkor a regisztrációkor megadott felhasználói név és e-mail cím megadásával új jelszót kérhet. Amennyiben Ön már nem rendelkezik a korábban megadott e-mail címmel, akkor kérjük, regisztráljon újra!


 


IV. Rendelés


1. A rendelés általános feltételei:



Rendelését a nap 24 órájában, a rendelési határidők figyelembe vételével bármikor leadhatja weboldalunkon. A megrendelőink érdekében csak a weboldalon keresztül lehet rendelést leadni és módosítani. Azért van így, mert ezzel tudjuk megelőzni az esetleges félreértéseket. Minden rendeléssel kapcsolatos aktivitás pontosan visszakereshető, minden állítás leellenőrizhető.

A rendeléshez regisztráció szükséges. A regisztráció során kérjük, adja meg elérhetőségi adatait, szállítási címét, valamint az „Egyéb, futárt segítő információ” rovatba minden olyan információt, amire kiszállító kollégánknak szüksége lehet (pl. az épület vagy cég nevét, ha munkahelyre rendel, ha speciális megközelítése van a helynek, akkor az ehhez kapcsolódó információt), hogy kiszállítónk minél könnyebben megtalálhassa Önt.



2. Rendelési határidők:

Honlapunk az alábbi határidőkkel fogadja el rendeléseit (kiválasztott ételek és a hozzájuk tartozó szállítási címek), illetve azok módosítását, esetleges lemondását:



  1. hétfőre vonatkozó rendelést az azt megelőző szombat 14 óráig,

  2. keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelését az azt megelőző nap délelőtt 10 óráig,

  3. szombatra vonatkozó rendelését az azt megelőző csütörtök délelőtt 10 óráig (mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek).


Természetesen nem szükséges naponta leadnia a rendelésit, és nem kötelező a hét minden munkanapjára rendelnie. 

Legegyszerűbb, ha szombat 14 óráig leadja a következő hétre vonatkozó összes rendelését. Amennyiben később módosítani szeretne, a honlapunkon keresztül könnyen megteheti.



3. A rendelés lépései


Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a szállítási cím, ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak a szállítási területünkre eső címekre tudjuk vállalni a kiszállítást. Az aktuális szállítási területünkről a „Szállítási területek”-re kattintva, vagy ezen oldal alsó felében tájékozódhat.

1. Jelentkezzen be weboldalunkra a felhasználónevével és jelszavával!


2. Válassza ki a szállítási címet, ahová a rendelést szeretné kiszállíttatni! Ezt az oldal legfelső, bordó sávjában találja. Több szállítási címnél legördülő ablakban. (A szállítási címek módosításait belépés után az "Adatmódosítás" gombbal kezdheti meg. Ezt szintén a legfelső, bordó sávban találja a jobb oldalon.

3. Válassza ki a megfelelő hetet!

4. Kattintson az Önt érdeklő ételkategóriáa (pl. Főételek, Vegán ételek, Óvodás menük stb.)!

5. Válassza ki a rendelni kívánt ételeket, majd adja meg a kívánt adagmennyiségeket az ételek egységárától balra található plusz-minusz négyzetekre kattintva!
Ha szeretné tudni az adott étel pontos összetevőit és tápanyagértékeit, akkor kattintson a kis ikonokra az adagmennyiségeket beállító négyzetek felett!

6. Ha többféle ételkategóriából is szeretne rendelni, akkor folytassa a 4. és 5. pontok szerint!

7. Amennyiben meghatározta a rendelni kívánt ételek adagmennyiségeit,  kattintson a „Kosár” gombra!

8. Ellenőrizze a szállítási címet, a rendelni kívánt ételeket és azok mennyiségét! Olvassa el és fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi tájékoztatót, fogadja el, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár!

9. Válassza ki az adott hétre vonatkozó fizetési módot! Figyelem! Egy adott rendelési héten csak egyféle fizetési módot használhat! Ha leadott rendelése után rendelést módosít (pl. hozzárendel, vagy egy másik szállítási címére is rendel), csak azzal a fizetési móddal számolhat, amelyet már beállított. A következő héten már választhat másik fizetési módot is.

10.  Kattintson az „Rendelés véglegesítése” gombra!

Ezután a rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a rendeléseiről az Ön által megadott e-mail címre.

11. Ellenőrizze a visszaigazoló emailjében, hogy megfelelők-e a rendelési adatai!


A Spamszűrők miatt a "Levélszemét"-be kerülhet a rendeléséről küldött visszaigazolásunk! Kérjük, ha a rendelés leadása után néhány percen belül nem kapja meg levelünket, ellenőrizze a "Levélszemét" mappát, és ha Spam-be (Levélszemétbe) került, nyomjon rá a "Nem Spam" ("Nem levélszemét") gombra! Köszönjük!

Ha véletlenül kétszer adta le ugyanazt a rendelést, akkor sem kell tartania attól, hogy duplán szállítunk, mert mindegyik később leadott rendelése felülírja a korábbit. Mi csak a legutolsó rendelését látjuk, aszerint szállítunk.

 

4. Rendelések módosítása:  plusz rendelés leadása, lemondás



A rendelés módosítás általános szabályai:

Rendelését a nap 24 órájában -a rendelési határidők figyelembevételével-, bármikor módosíthatja weboldalunkon.

A rendelés módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt rendelésmódosítást nem áll módunkban elfogadni. 

A rendelések módosításának határideje megegyezik a rendelési határidőkével!



Ha szeretné lemondani, vagy módosítani már leadott rendelését, akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:



  1. Jelentkezzen be honlapunkra felhasználónevével és jelszavával!


  2. Válassza ki a szállítási címet!


  3. Válassza ki a megfelelő hetet! A korábban leadott rendelései láthatóak.


  4. A módosításhoz (hozzárendeléshez, lemondáshoz) kattintson a "Rendelés módosítása" gombra!


  5. Ha le szeretne mondani, akkor menjen be a kosárba, majd állítsa nullára a rendelési adagszámot. Majd véglegesítse a rendelését!
    Ha hozzá szeretne rendelni, akkor a Rendelés módosítása gomb megnyomása után válogassa ki a plusz rendelendőit, ami bekerül a kosárba, majd véglegesítse a rendelését!


  6. A rendelés módosításairól visszaigazoló emaileket küldünk, ezeket kérjük ellenőrizze!


 Amikor Ön módosítja a rendelését (hozzárendel a korábban leadottakhoz vagy lemondja a már leadottakat), a határidők előtti rendelések már nem módosulnak!


5. Szállítási cím módosítása



1. A szállítási cím módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt szállítási címmódosítást nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.


2. A szállítási cím módosításának határideje megegyezik a rendelések módosításának határidejével:



  • hétfőre vonatkozó rendelési címét az azt megelőző szombat 14 óráig,

  • keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelési címeket az azt megelőző nap reggel 10 óráig,

  • szombatra vonatkozó rendelési címet az azt megelőző csütörtök reggel 10 óráig, mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek.


A határidőn túli címmódosítási kéréseket nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.

3. Regisztrációkor több szállítási címet is megadhat.

4. Amennyiben Ön a regisztrációjakor csak egy szállítási címet adott meg, lehetősége van a későbbiekben másikat (akár többet is) megadnia az "Adatmódosítás"-nál.

5. Rendeléskor -több szállítási címnél-, válassza ki a kívánt címet!

6. Amennyiben Ön leadta szokásos rendelését, de pl. hétközben szeretné egy másik szállítási címére kérni azt, az alábbiak szerint járjon el:
a. Törölje ki a korábban leadott és az új szállítási címre szánt rendeléseit!
b. Adja le rendeléseit az új szállítási címére!




V. Fizetés


1. A fizetés általános feltételei:



1. A rendeléseket heti rendszerességgel, előre, legkésőbb az adott hét első szállítási napjáig szükséges kifizetni.


2. Az aktuális heti rendelését kifizetheti az első szállítási napon KÉSZPÉNZZEL (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) a szállító munkatársunknak. Lehetősége van UTALÁSSAL is fizetni (ide tartozik a SZÉP Kártyás fizetés is). Az átutalt összegnek (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) meg kell érkeznie a számlánkra legkésőbb a hét első szállítási napjára. Ezen kívül biztosítjuk az ONLINE BANKKÁRTYÁS fizetési módot is. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.



3. Regisztrációkor, illetve a rendelésekor Önnek meg kell adnia, hogy melyik fizetési módot választja. Egy héten belül, csak egy féle fizetés mód lehetséges! Egy héten belül a fizetési mód a rendelés leadása után nem módosítható.

4. Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az adatlapján beállított "Készpénzfizetés címe" (kipipálva) szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.

5. Számla másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A számla másolat díja 500 Ft/számla.  Azon ügyfeleinknek, akiknek szállítólevelet is kiállítunk, szállító levél másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A szállítólevél másolat díja 500 Ft/szállítólevél.

6. OTP Széchenyi Pihenőkártya elfogadóhely is vagyunk, az OTP SZÉP kártya portálon keresztül élhet a lehetőséggel. Kattintson az OTP SZÉP kártya  linkre és az Elfogadóhely neve-hez a DrSÉF -et írja be, kattintson a Keresés gombra! (A portál teljes körű használatához be kell jelentkeznie.)
Amennyiben MKB SZÉP kártyával szeretne fizetni, akkor kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon a 06-30-5910505-ös számon (h-p: 8-tól 16 óráig)! K&H SZÉP kártyát technikai okok miatt jelenleg nem tudunk elfogadni.

7. DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.

8. A DrSÉF Kft. kijelenti, hogy a megrendelőinek elektronikus számlát küld, a megrendelő regisztrációjakor megadott e-mail címére (kivéve a készpénzes és nem ÁFA-s számlát kérő megrendeléseket, ilyenkor a megrendelők Nyugtát kapnak). Megrendelő elfogadja a DrSÉF Kft. elektronikus számlázási gyakorlatát.

9. Átutaláshoz szükséges információk:


DRSÉF Kft.
Raiffeisen BANK 12010453-01668510-00100006
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!

10. Ügyfeleink a nap 24 órájában bármikor módosíthatják rendeléseiket (adagok, ételféleségek és szállítási címek), a határidők betartásával. A kiegyenlítések feldolgozását folyamatosan végezzük. Előfordulhat, hogy a kifizetés és a feldolgozás közötti átmeneti időben az aktuális egyenleg még nem a megfelelő állapotot mutatja.



2. Fizetési határidők:


1. Készpénzes fizetések határideje a hét első szállítási napja. Megrendelő vállalja, hogy a hét első szállítási napján kifizeti a szállító munkatársunknak a hétre vonatkozó összes rendeléseinek díját (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).


Amennyiben a megrendelő nem tudja biztosítani a készpénzes fizetés feltételeit az első szállítási napon, a megrendelő kötelessége a tartozás kiegyenlítése érdekében felvenni a kapcsolatot a DrSÉF Kft-vel. KAPCSOLAT

DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.


Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az adatlapján beállított "Készpénzfizetés címe" (kipipálva) szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.




2. Átutalásos és online bankkártyás fizetések határideje legkésőbb a hét első szállítási napjáig. Megrendelő vállalja, hogy legkésőbb az adott hét első szállítási napján megérkezik a DrSÉF Kft. számlájára az adott hétre vonatkozó összes rendelés ellenértéke (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).

Átutaláshoz szükséges információk:


DRSÉF Kft.
Raiffeisen BANK 12010453-01668510-00100006
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!


DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.


 


 

VI. Garancia


Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően megfelelő, hűtött tárolás mellett (0oC és 4oC között) általában 72 óráig biztonságosan eltarthatók. A pontos felhasználhatósági dátumot az egyes ételek csomagolásán tüntetjük fel. 


 


VII. Elállási jog


A megrendelő nem gyakorolhatja ellálási jogát a DrSÉF Kft. -től megrendelt ételek esetében a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§-a  (1)  d) és e) pontjai alapján:
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti elállási és felmondási jogát
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;




VIII. Kizárások


Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!


Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!


Az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.




IX. Adagmennyiségek


Az étlapunkon található ételféleségeinknél dietetikus által -adagokra!- kiszámolt értékeket (szénhidrát, kilokalória, fehérje, zsír, ebből telített zsír, szénhidrát, ebből cukor és só) tüntetünk fel, melyek segítik a tudatos választást és megfelelnek a közétkeztetésre vonatkozó táplálkozás-egészségügyi előírásokról szóló rendelet (37/2014. (IV. 30.) EMMI rendelet), a gluténérzékenyeknek szánt élelmiszerek összetételéről és címkézéséről 41/2009/EK rendelet, és az Európai Bizottság 828/2014/EU végrehajtási rendelet követelményeinek. Ételeink címkézése a fogyasztók élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács 1169/2011/EU rendelete előírásai szerint történik. 


 
















































  Normál adagoknál Kisadagoknál Felnőtt menüknél
Levesek 4,5-5 dl 2,5-3,5 dl 4,5 dl
Egytál ételek 35-45 dkg 20-30 dkg  24-32 dkg
Köretek 18-25 dkg 12-18 dkg 14-20 dkg
Főzelékek  3,5-4 dl 2,5-3,5 dl 3-3,5 dl
Feltétek  7-8 dkg 4-5 dkg 5-6 dkg
Húsok (nyersen)  9-14 dkg 6-7,5 dkg  8-11 dkg



Magas minőségű, ellenőrzött ételeinket ajánljuk lisztérzékeny, tejcukor-érzékeny (laktózintolerancia), tehéntej-allergiás, vagy tojásallergiás megrendelőinknek. Ebédjeink egyszerre mentesek mind gluténtól – igazoltan guténmentesek -, mind tejtől és tojástól. Ételeink alapanyagai soha nem tartalmaznak hozzáadott mogyoroót és szóját!

Az étlapváltoztatás jogát fenntartjuk.


 


X. Elemózsia kiszállítása


A  Gyermek- és Óvodás menük rendelhetők Elemózsia (tízórai és uzsonna) kombinációban is. Étlapunkon: "GyME" és" OME" sorok. 
A GyME-t és az OME-t az ebédekkel együtt szállítjuk ki, ami azt jelenti, hogy legkésőbb 12 óráig adjuk át a rendeléseket a kért címre. Ugyanez vonatkozik az alábbi kódjelű, napi 3-szori étkezést biztosító tobábbi ételcsoportjainkra: DOME, DME, GYMNGFE és OMNGFE. Az első rendelési napon tehát nem biztos, hogy 10 óráig megérkezik a csomag. Kérjük, hogy a hét első szállítási napján a tízórainál ezt vegye figyelembe! A soron következő napokon a tízórai időben biztosított az előző napon kiszállítottakból.  A hét utolsó szállítási napjára az Ön által megrendelt összes tízórai és uzsonna kiszállításra kerül.






XI. Adott időpontra történő kiszállítás


Adott időpontra történő kiszállításnál vállaljuk, hogy a kért időpontra, +/-10 perc érkezünk a megrendeléssel. Az adott időpontra történő kiszállítás a szállítási területünkön belüli címrekre, és a 6-13 óra közötti időszakra kérhető. Az adott időpontra történő kiszállítás díjak: a.) a DrSÉF telephelyétől számított 5 km távolságig 2.000 Ft/alkalom, b.) 5 km-nél távolabbi címre 2000 Ft plusz kilométerenként 450 Ft. Az igényt előre, emailben szükséges jelezni, legkésőbb az előző munkanap 10 óráig.  Az adott időpontra történő szállítást a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.

Általános információk a nem adott időpontra történő, rutinszerű kiszállításainkról: 

A szállításokat 6-13 óra között végezzük. A szállítás kezdete és vége ettől eltérhet (extrém közlekedési feltételek, technikai problémák, vagy egyedi megállapodások esetében).
Általában elmondható, hogy a nap azonos időszakában érkeznek munkatársaink a megadott címekre. A megrendelőink szállítási időre vonatkozó, egyedi igényeit igyekezünk figyelembe venni, de csak akkor tudjuk teljesíteni, ha ez nem hátráltatja a többi megrendelőhöz történő, szállítási időn belüli kiszállításainkat.
Az oktatási intézményekbe (iskolák, óvodák, bölcsődék) legkésőbb 12 óráig vállaljuk a megrendelések átadását.

Amennyiben a megrendelő nem tudja biztosítani számunkra, hogy a rendeléseit a megadott szállítási címen személyesen veszi át a fentiekben vállalt általános szállítási szempontok szerint, úgy megrendelő köteles megszervezni, hogy munkatársaink a szállítási címen hagyhassák a rendeléseket a megrendelő által biztosított helyen. Javasoljuk a lopásbiztos és hűtő berendezéssel ellátott helyet. Ugyanakkor ezen esetekben sem tudunk semmilyen lopással, minőségi romlással kapcsolatos felelőséget vállalni a kiszállított és a megrendelő által biztosított helyen hagyott ételekért. Megrendelőink tudomásul veszik, hogy a továbbiakban semmilyen kártérítési követelési joguk nincs felénk az eltűnt, megromlott ételekkel kapcsolatban.



XII. Tájékoztató az Adatkezelésről


 A DrSÉF Kft. webáruházának adatkezelési tájékoztatóját ide kattintva találja meg: Adatkezelés