Slider kép 1

Gluténmentes, laktózmentes, tejmentes, tojásmentes

ÉTEL HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS BUDAPESTEN ÉS KÖRNYÉKÉN!

Cöliákiásoknak (lisztérzékenyeknek), laktózérzékenyeknek, tejallergiásoknak,
tojásallergiásoknak és családtagjaiknak


Szállítási területek

Rendelés/Szállítás

I. RENDELÉS

1. A rendelés általános feltételei:


Rendelését a nap 24 órájában, a rendelési határidők figyelembe vételével bármikor leadhatja weboldalunkon. A megrendelőink érdekében csak a weboldalon keresztül lehet rendelést leadni és módosítani. Azért van így, mert ezzel tudjuk megelőzni az esetleges félreértéseket. Minden rendeléssel kapcsolatos aktivitás pontosan visszakereshető, minden állítás leellenőrizhető.

A rendeléshez regisztráció szükséges. A regisztráció során kérjük, adja meg elérhetőségi adatait, szállítási címét, valamint az „Egyéb, futárt segítő információ” rovatba minden olyan információt, amire kiszállító kollégánknak szüksége lehet (pl. az épület vagy cég nevét, ha munkahelyre rendel, ha speciális megközelítése van a helynek, akkor az ehhez kapcsolódó információt), hogy kiszállítónk minél könnyebben megtalálhassa Önt.


2. Rendelési határidők:

Honlapunk az alábbi határidőkkel fogadja el rendeléseit (kiválasztott ételek és a hozzájuk tartozó szállítási címek), illetve azok módosítását, esetleges lemondását:

  1. hétfőre vonatkozó rendelést az azt megelőző szombat 14 óráig,
  2. keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelését az azt megelőző nap délelőtt 10 óráig,
  3. szombatra vonatkozó rendelését az azt megelőző csütörtök délelőtt 10 óráig (mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek).

Természetesen nem szükséges naponta leadnia a rendelésit, és nem kötelező a hét minden munkanapjára rendelnie.

Legegyszerűbb, ha szombat 14 óráig leadja a következő hétre vonatkozó összes rendelését. Amennyiben később módosítani szeretne, a honlapunkon keresztül könnyen megteheti.


3. A rendelés lépései


Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a szállítási cím, ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak a szállítási területünkre eső címekre tudjuk vállalni a kiszállítást. Az aktuális szállítási területünkről a „Szállítási területek”-re kattintva, vagy ezen oldal alsó felében tájékozódhat.

1. Jelentkezzen be weboldalunkra a felhasználónevével és jelszavával!

2. Válassza ki a szállítási címet, ahová a rendelést szeretné kiszállíttatni! Ezt az oldal legfelső, bordó sávjában találja. Több szállítási címnél legördülő ablakban. (A szállítási címek módosításait belépés után az "Adatmódosítás" gombbal kezdheti meg. Ezt szintén a legfelső, bordó sávban találja a jobb oldalon.

3. Válassza ki a megfelelő hetet!

4. Kattintson az Önt érdeklő ételkategóriáa (pl. Főételek, Vegán ételek, Óvodás menük stb.)!

5. Válassza ki a rendelni kívánt ételeket, majd adja meg a kívánt adagmennyiségeket az ételek egységárától balra található plusz-minusz négyzetekre kattintva!
Ha szeretné tudni az adott étel pontos összetevőit és tápanyagértékeit, akkor kattintson a kis ikonokra az adagmennyiségeket beállító négyzetek felett!

6. Ha többféle ételkategóriából is szeretne rendelni, akkor folytassa a 4. és 5. pontok szerint!

7. Amennyiben meghatározta a rendelni kívánt ételek adagmennyiségeit,  kattintson a „Kosár” gombra!

8. Ellenőrizze a szállítási címet, a rendelni kívánt ételeket és azok mennyiségét! Olvassa el és fogadja el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi tájékoztatót, fogadja el, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár!

9. Válassza ki az adott hétre vonatkozó fizetési módot! Figyelem! Egy adott rendelési héten csak egyféle fizetési módot használhat! Ha leadott rendelése után rendelést módosít (pl. hozzárendel, vagy egy másik szállítási címére is rendel), csak azzal a fizetési móddal számolhat, amelyet már beállított. A következő héten már választhat másik fizetési módot is.

10.  Kattintson az „Rendelés véglegesítése” gombra!

Ezután a rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a rendeléseiről az Ön által megadott e-mail címre.

11. Ellenőrizze a visszaigazoló emailjében, hogy megfelelők-e a rendelési adatai!

A Spamszűrők miatt a "Levélszemét"-be kerülhet a rendeléséről küldött visszaigazolásunk! Kérjük, ha a rendelés leadása után néhány percen belül nem kapja meg levelünket, ellenőrizze a "Levélszemét" mappát, és ha Spam-be (Levélszemétbe) került, nyomjon rá a "Nem Spam" ("Nem levélszemét") gombra! Köszönjük!
Ha véletlenül kétszer adta le ugyanazt a rendelést, akkor sem kell tartania attól, hogy duplán szállítunk, mert mindegyik később leadott rendelése felülírja a korábbit. Mi csak a legutolsó rendelését látjuk, aszerint szállítunk.
 
4. Rendelések módosítása:  plusz rendelés leadása, lemondás



A rendelés módosítás általános szabályai:

Rendelését a nap 24 órájában -a rendelési határidők figyelembevételével-, bármikor módosíthatja weboldalunkon.

A rendelés módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt rendelésmódosítást nem áll módunkban elfogadni. 

A rendelések módosításának határideje megegyezik a rendelési határidőkével!



Ha szeretné lemondani, vagy módosítani már leadott rendelését, akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:

  1. Jelentkezzen be honlapunkra felhasználónevével és jelszavával!

  2. Válassza ki a szállítási címet!

  3. Válassza ki a megfelelő hetet! A korábban leadott rendelései láthatóak.

  4. A módosításhoz (hozzárendeléshez, lemondáshoz) kattintson a "Rendelés módosítása" gombra!

  5. Ha le szeretne mondani, akkor menjen be a kosárba, majd állítsa nullára a rendelési adagszámot. Majd véglegesítse a rendelését!
    Ha hozzá szeretne rendelni, akkor a Rendelés módosítása gomb megnyomása után válogassa ki a plusz rendelendőit, ami bekerül a kosárba, majd véglegesítse a rendelését!

  6. A rendelés módosításairól visszaigazoló emaileket küldünk, ezeket kérjük ellenőrizze!
 Amikor Ön módosítja a rendelését (hozzárendel a korábban leadottakhoz vagy lemondja a már leadottakat), a határidők előtti rendelések már nem módosulnak!

5. Szállítási cím módosítása



1. A szállítási cím módosítása csak a weboldalunkon keresztül lehetséges, email-ben vagy telefonon közölt szállítási címmódosítást nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.

2. A szállítási cím módosításának határideje megegyezik a rendelések módosításának határidejével:

a. hétfőre vonatkozó rendelési címét az azt megelőző szombat 14 óráig, 
b. keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelési címeket az azt megelőző nap reggel 10 óráig, 
c. szombatra vonatkozó rendelési címet az azt megelőző csütörtök reggel 10 óráig, mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek. 

A határidőn túli címmódosítási kéréseket nem áll módunkban elfogadni. Kivéve a rendkívüli körülményeket, ezeket a DrSÉF Kft. ügyvezetője engedélyezheti.


3. Regisztrációkor több szállítási címet is megadhat.

4. Amennyiben Ön a regisztrációjakor csak egy szállítási címet adott meg, lehetősége van a későbbiekben másikat (akár többet is) megadnia az "Adatmódosítás"-nál.

5. Rendeléskor -több szállítási címnél-, válassza ki a kívánt címet!

6. Amennyiben Ön leadta szokásos rendelését, de pl. hétközben szeretné egy másik szállítási címére kérni azt, az alábbiak szerint járjon el:
a. Törölje ki a korábban leadott és az új szállítási címre szánt rendeléseit!
b. Adja le rendeléseit az új szállítási címére!



II. FIZETÉS

1. A fizetés általános feltételei:


1. A rendeléseket heti rendszerességgel, előre, legkésőbb az adott hét első szállítási napjáig szükséges kifizetni.

2. Az aktuális heti rendelését kifizetheti az első szállítási napon KÉSZPÉNZZEL (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) a szállító munkatársunknak. Ezen kívül lehetősége van UTALÁSSAL is fizetni (ide tartozik a SZÉP Kártyás fizetés is). Az átutalt összegnek (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben) meg kell érkeznie a számlánkra legkésőbb a hét első szállítási napjára. 

3. Regisztrációkor, illetve a rendelésekor Önnek meg kell adnia, hogy melyik fizetési módot választja. Egy héten belül, csak egy féle fizetés mód lehetséges! Egy héten belül a fizetési mód a rendelés leadása után nem módosítható.

4. Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az adatlapján beállított "Készpénzfizetés címe" (kipipálva) szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.

5. Számla másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A számla másolat díja 500 Ft/számla.  Azon ügyfeleinknek, akiknek szállítólevelet is kiállítunk, szállító levél másolatot csak írásban történt kérés esetén, külön díj ellenében tudunk biztosítani. A szállítólevél másolat díja 500 Ft/szállítólevél.

6. OTP Széchenyi Pihenőkártya elfogadóhely is vagyunk, az OTP SZÉP kártya portálon keresztül élhet a lehetőséggel. Kattintson az OTP SZÉP kártya  linkre és az Elfogadóhely neve-hez a DrSÉF -et írja be, kattintson a Keresés gombra! (A portál teljes körű használatához be kell jelentkeznie.)
Amennyiben MKB SZÉP kártyával szeretne fizetni, akkor kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon a 06-30-5910505-ös számon (h-p: 8-tól 14 óráig)! K&H SZÉP kártyát technikai okok miatt jelenleg nem tudunk elfogadni.

7. DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.

8. A DrSÉF Kft. kijelenti, hogy a megrendelőinek elektronikus számlát küld, a megrendelő regisztrációjakor megadott e-mail címére (kivéve a készpénzes és nem ÁFA-s számlát kérő megrendeléseket, ilyenkor a megrendelők Nyugtát kapnak). Megrendelő elfogadja a DrSÉF Kft. elektronikus számlázási gyakorlatát.

9. Átutaláshoz szükséges információk:

DRSÉF Kft.
Raiffeisen BANK 12010453-01668510-00100006
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!

10. Ügyfeleink a nap 24 órájában bármikor módosíthatják rendeléseiket (adagok, ételféleségek és szállítási címek), a határidők betartásával. A kiegyenlítések feldolgozását folyamatosan végezzük. Előfordulhat, hogy a kifizetés és a feldolgozás közötti átmeneti időben az aktuális egyenleg még nem a megfelelő állapotot mutatja.


2. Fizetési határidők:


1. Készpénzes fizetések határideje a hét első szállítási napja. Megrendelő vállalja, hogy a hét első szállítási napján kifizeti a szállító munkatársunknak a hétre vonatkozó összes rendeléseinek díját (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).

Amennyiben a megrendelő nem tudja biztosítani a készpénzes fizetés feltételeit az első szállítási napon, a megrendelő kötelessége a tartozás kiegyenlítése érdekében felvenni a kapcsolatot a DrSÉF Kft-vel. KAPCSOLAT

DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.

Amennyiben egy héten belül több szállítási címre is kéri a kiszállítást és ezeknél a készpénzes fizetési módot választotta, úgy a kifizetés az adatlapján beállított "Készpénzfizetés címe" (kipipálva) szállítási címen történik, az összes készpénzes rendelésre vonatkozóan, egyben.



2. Átutalásos fizetések határideje legkésőbb a hét első szállítási napjáig. Megrendelő vállalja, hogy legkésőbb az adott hét első szállítási napján megérkezik a DrSÉF Kft. számlájára az adott hétre vonatkozó összes rendelés ellenértéke (az adott hétre vonatkozó ételek ára + szállítási díjak, egy összegben).

Átutaláshoz szükséges információk:

DRSÉF Kft.
Raiffeisen BANK 12010453-01668510-00100006
A megjegyzés rovatba kérjük beírni a megrendelő nevét és a vonatkozó hetet!


DrSÉF Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt ételeket nem szállítja ki addig, amíg a tartozást ki nem egyenlítették.


SZÁLLÍTÁS:
A Covid-19 járvány alatt az Ön védelme érdekében tett óvintézkedéseink:


  1. Ételeinket dupla csomagolásbannévre szólóan szállítjuk ki: rendeléseit még a telephelyünkön egyszer-használatos zacskóba csomagoljuk a szokásos teljes felületén zár és címkézett csomagoláson felül.

  2. Ételszállító futárjaink csak és kizárólag saját alkalmazottak (azaz nem dolgoznak másik szállító cégnél is), csak a saját konyhánkban készített ételeket szállítják, azaz nem szállítanak többféle konyhákból, többféle cégtől.

  3. A futárjaink nem találkozhatnak/érintkezhetnek egymással és az iroda dolgozóival sem a bevezetett speciális munkarend előírásai szerint.

  4. szállító járművekben kézfertőtlenítő eszközöket biztosítunk, amelyeket a napi kiszállítás során folyamatosan használnak munkatársaink.

  5. Ételszállító hűtőládáinkat és autóinkat naponta fertőtlenítjük!

Így óvja meg magát a vírusfertőzéstől!

  1. Kérje a találkozásmentes ételátadást! E-mailben: info@drsef.hu, vagy telefonon: 06 30 591 0505 !

  2. Válassza a banki utalásos fizetési módot a kontaktok csökkentése/elkerülése érdekében!

  3. Távolítsa el a rendelése plusz csomagolását és dobja ki szeletív gyűjtőbe!

Fentiek a visszavonásig maradnak érvényben és felülírják az ÁSZF megfelelő részeit.

Budapest, 2020. 03. 11.

Dr. Utassyné Kormos Zsuzsanna
Dr. Utassy Gábor
ügyvezetők
DrSÉF Kft.




ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:


A szállításokat 6-13 óra között végezzük. A szállítás kezdete és vége ettől eltérhet (extrém közlekedési feltételek, technikai problémák vagy egyedi megállapodások esetében).
Kiszállító kollégáink gondosan összeállított útiterv szerint végzik munkájukat. Általában elmondható, hogy a nap azonos időszakában érkeznek a megadott címekre. A megrendelőink szállítási időre vonatkozó, egyedi igényeit igyekezünk figyelembe venni, de csak akkor tudjuk teljesíteni, ha ez nem hátráltatja a többi megrendelőhöz történő, szállítási időn belüli kiszállításainkat.

Az oktatási intézményekre (iskolák, óvodák, bölcsődék) külön odafigyelünk, és legkésőbb 12 óráig vállaljuk a megrendelések átadását.  A GyME-t (Gyermek menü + napi kétszeri hidegélelem iskolásoknak) és az OME-t (Ovis menü + napi kétszeri hidegélelem óvodásoknak, bölcsődéseknek) az ebédekkel együtt szállítjuk ki, ami azt jelenti, hogy legkésőbb 12 óráig adjuk át a rendeléseket a kért címre. Ugyanez vonatkozik az alábbi kódjelű, napi 3-szori étkezést biztosító tobábbi ételcsoportjainkra: DOME, DME, GYMNGFE és OMNGFE. Az első rendelési napon tehát nem biztos, hogy 10 óráig megérkezik a csomag, ezért kérjük, hogy erre gondoljon! A soron következő napokon a tízórai már az előző napon kiszállítottakból biztosított! (lásd ÁSZF  X. pont )


Ezen felül van lehetőség egyedi, un. "Adott időpontra történő kiszállítás"-t kérni, ennek részleteiről az ÁSZF XI. pontjában olvashat. 

A szombatra vonatkozó rendeléseket előző napon, pénteken szállítjuk ki. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás.

Amennyiben a megrendelő nem tudja biztosítani számunkra, hogy a rendeléseit a megadott szállítási címen személyesen veszi át a fentiekben vállalt általános szállítási szempontok szerint, úgy megrendelő köteles megszervezni, hogy munkatársaink a szállítási címen hagyhassák a rendeléseket a megrendelő által biztosított helyen. Javasoljuk a lopásbiztos és hűtő berendezéssel ellátott helyet. Ugyanakkor ezen esetekben sem tudunk semmilyen lopással, minőségi romlással kapcsolatos felelőséget vállalni a kiszállított és a megrendelő által biztosított helyen hagyott ételekért. Megrendelőink tudomásul veszik, hogy a továbbiakban semmilyen kártérítési követelési joguk nincs felénk az eltűnt, megromlott ételekkel kapcsolatban.




SZÁLLÍTÁS BUDAPESTEN

Díjmentesen
szállítunk Budapesten a IV., XIV., XV., XVI. kerületekben (a térképen zölddel kiemelve). A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk.


A napi kiszállítási díj Budapesten az V., VI., VII., VIII., IX., X., XIII., XVII. kerületekben (a térképen sárgával kiemelve) 250 Ft. A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk. A kiszállítás költségeit az étlapon található ételárak nem tartalmazzák.


A napi kiszállítási díj Budapesten az I., II., III., XI., XII., XIX., XXII. kerületekben (a térképen kékkel kiemelve) 350 Ft. A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk. A kiszállítás költségeit az étlapon található ételárak nem tartalmazzák.




SZÁLLÍTÁS BUDAPEST VONZÁSKÖRZETÉBEN

Dunakeszi

A napi kiszállítási díj Dunakeszire 250 Ft. A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk. A kiszállítás költségeit az étlapon található ételárak nem tartalmazzák


Fót, Fótliget, Göd


A napi kiszállítási díj Fótra, Fótligetre és Gödre 300 Ft. A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk. A kiszállítás költségeit az étlapon található ételárak nem tartalmazzák.


Budaörs

Budaörs egyes részeire vállaljuk a kiszállítást, nem vállalunk kiszállítást Budaörs teljes közigazgatási területén. A szállítási cím pontos ismeretében, egyeztetés után adunk tájékoztatást a szállítási feltételekről. A napi kiszállítási díj Budaörsre 400 Ft. A kiszállítás minden hétköznap 6-13 óra között történik. Szombatra vonatkozó megrendeléseket előző nap, pénteken szállítjuk. A kiszállítás költségeit az étlapon található ételárak nem tartalmazzák.

Budapesten a XVIII., XX., XXI., XXIII. kerületekben (a térképen fehérrel jelölve) és a többi Budapest környéki településre egyelőre alapvetően nem, illetve esetenként egyéni megállapodás szerint szállítunk. Amennyiben ezekre a területekre szeretné kérni a kiszállítást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Elérhetőségeink: info@drsef.hu vagy telefonon: 06-30-5-91-05-05 (munka napokon 8-tól 14 óráig).



Miért van szállítási díj?


Nálunk legfontosabb, hogy Ön biztonságban legyen, azaz BIZTOSAN gluténmentes, tejmentes, laktózmentes és tojásmentes ételt ehessen, és ezen felül még finomnak is találja a "mindentől mentes", minőségi ételeinket. Mi nem az Ön egészségének kockáztatásával vagy a szállított ételek minőségének csökkentésével gazdálkodjuk ki a szállítási költségeket. A hozzáértéssel készített, minőségi ételeink kiszállításáért szállítási díjat kérünk a telephelyünktől távolabbra eső és parkolási övezetbe eső területeken.

Így ha tőlünk rendel, akkor értékes, tápanyagokban gazdag és BIZTOSAN gluténmentes, tejmentes, laktózmentes és tojásmentes ételeket kap méltányos áron.